Моя оценка

Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a ‘good’ service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a ‘good’ and ‘bad’ service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don’t. &t;br/&t; A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.

Получить эту книгу или продать свою

Перейти

Похожие книги

Вы можете посоветовать похожие книги по сюжету, жанру, стилю или настроению. Предложенные вами книги другие пользователи увидят здесь, в блоке «Похожие книги».

Новинки

Смотреть 460

Популярные книги

Смотреть 1039
Понятно
Мы используем куки-файлы, чтобы вы могли быстрее и удобнее пользоваться сайтом. Подробнее